MuscleMeat

Vitargo carboloader

Bezoekers in dit topic

Mixer

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
20 jun 2003
Berichten
416
Waardering
1
Iemand deze al geprobeert ?
Hoe is de smaak ?
Is het dus te zuipen ?

En heeft iemand de andere produkten ervan al gehad ( results ) ?
 
Ja geprobeerd.

Het is duur, maar wel de moeite waard, ligt wel erg zwaar op de maag na trainen.
 
Ja ben er nu mee bezig.

Smaak : appelsin

Goed te drinken, maar is best wel 'dik' als je het gemixt hebt.

Resultaten vallen tegen als je uitgaat van de 'verkooppraatjes'. Het kilo's gainen gaat net zo snel als bij bijv. dextrose.

De werking ervan klopt met wat ze vermelden, althans, wat ik er van merk. De dag na de gruwelijke training heb ik minder, tot soms geen, spierpijn. Dan moet ik er wel bijzeggen dat ik het combineer met creatine monohydraat, misschien dat het daar door komt.

Maar ik heb eens zitten denken, ook na het lezen van wat posts van Milos, waarom het lichaam niet gelijk geven wat het wil --> glucose (dus dextrose) Denk er maar eens over na, het zou een veel goedkoper alternatief zijn. En toch zijn er mensen die altijd nog zweren bij dextrose...
 
Sorry voor de late reactie gasten .
Toch bedankt voor de informatie hoor .
M@rsel ik ga je aanbeveling zeker overwegen .
 
S0m30n3 zei:
Ja geprobeerd.

Het is duur, maar wel de moeite waard, ligt wel erg zwaar op de maag na trainen.

Ik gebruik x-targo en dat ligt dus juist totaal niet zwaar op de maag..
 
vitargo heeft voedingswaarde van circa 1065 kcal per 75 gram dat heeft x-targo niet dus niet raar dat dat minder zwaar op de maag ligt.
 
2Ripped4U zei:
vitargo heeft voedingswaarde van circa 1065 kcal per 75 gram dat heeft x-targo niet dus niet raar dat dat minder zwaar op de maag ligt.

correctie, 280 kcal per 75 gram ....
 
zelf Vitargo ook geprobeerd, ik mixte het met whey eiwitten, puur vond ik de smaak niet zo lekker.
Ik kon wel merken dat mijn herstel beter en sneller ging.
 
nijntje zei:
correctie, 280 kcal per 75 gram ....

Ik heb van de week nog op die pot gekeken stond toch echt iets op van rond de 1100 kcal per 100 gram.
 
S0m30n3 zei:
Ja geprobeerd.
Het is duur, maar wel de moeite waard, ligt wel erg zwaar op de maag na trainen.

Vind ik juist niet en dat is ook de bedoeling van Vitargo dat het snel wordt opgenomen ,dus niet zo zwaar op de maag :)
Als ik het drink heb ik nooit geen last van opgezwollen pens wat ik met de meeste shakes wel heb .
 
2Ripped4U zei:
Ik heb van de week nog op die pot gekeken stond toch echt iets op van rond de 1100 kcal per 100 gram.

Er zijn meerdere merken Vitargo De bekentste op dit moment zijn de blauw gele emmers of zakjes Vitargo en die hebben geen Pot Dus jij zou wel een andere merk hebben En die zijn 280 kcal per 75 gr . Lijkt me ook er onwaarschijnlijk 1100 kcal Die wil ik dan ook wel hebben :) Wat jij hebt gezien is Kj Kiliojoule en die is 1160 ja :) Dus 280 Kcal =1160 Kj ;)
 
Brutez zei:
Ik gebruik x-targo en dat ligt dus juist totaal niet zwaar op de maag..

Prima spulletje dat X-Targo brutez :D :cool:

Ik neem tegenwoordig direct na mijn training (in de kleedkamer al dus) een lekker X-Targo drankje + 2 caps BCAA (van XXL Nutrition) :D en dan als ik thuis ben een Whey Protein shake.

Volgende maand nog maar wat meer X-Targo bestellen :cool:
 
M@rsel zei:
Ja ben er nu mee bezig.

Smaak : appelsin

Goed te drinken, maar is best wel 'dik' als je het gemixt hebt.

Resultaten vallen tegen als je uitgaat van de 'verkooppraatjes'. Het kilo's gainen gaat net zo snel als bij bijv. dextrose.

De werking ervan klopt met wat ze vermelden, althans, wat ik er van merk. De dag na de gruwelijke training heb ik minder, tot soms geen, spierpijn. Dan moet ik er wel bijzeggen dat ik het combineer met creatine monohydraat, misschien dat het daar door komt.

Maar ik heb eens zitten denken, ook na het lezen van wat posts van Milos, waarom het lichaam niet gelijk geven wat het wil --> glucose (dus dextrose) Denk er maar eens over na, het zou een veel goedkoper alternatief zijn. En toch zijn er mensen die altijd nog zweren bij dextrose...
dude wtf is er mis met dextrose?
 
Back
Naar boven