MuscleMeat

Gevonden Flex magazines

Bezoekers in dit topic

Mr.Mike

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
1 jul 2005
Berichten
5.296
Waardering
81
Lengte
1m72
Massa
102kg
Heeft er iemand een stapeltje Flex Magazines die alleen maar stof liggen te happen op zolder, en dit stapeltje voor een leuk prijsje weg doet?
 
Heb nog wel een 15 tal oude magazines (eind jaren tachtig/begin negentig) voor je liggen;). Voornamelijk Sport&Fitness, zijn nog in zeer goede staat, altijd zeer zorgvuldig mee omgesprongen.

Altijd prachtig om die atleten en informatie van toen op te snuiven:cool:
 
Inclusief je kwakjes hoop ik Dave?
 
Dave, je hebt een PM terug :)

En de magazines het liefst zonder kwakje, anders zien die donkere BB-ers er ineens zo raar uit... .
 
Maandag gaan ze de deur uit bro;)

Alvast veel plezier ermee, er zitten heel wat collectors-items tussen:cool:
 
Ik dank u! Geld is onderweg..
 
Mocht iemand nog tijdschriften hebben uit de jaren tachtig (het liefst de amerikaanse/canadese) dan houd ik mij aanbevolen. Na 1990 heb ik alles.
 
Roy kan je mij mischien vertellen waar ze in nl musculair devolepment verkopen?
 
Zwier zei:
Roy kan je mij mischien vertellen waar ze in nl musculair devolepment verkopen?

Haal ik altijd in Amsterdam bij de American Bookstore in de Kalverstraat. Verder kan ik je er niet mee helpen, er zijn maar bar weinig adressen waar ze de amerikaanse bladen verkopen helaas. Kan nog net de flex en musclemag in Utrecht bij 1 adres krijgen, maar daar houd het voor mij op...
 
Altijd leuk die oude Magazines, heb een paar Muscle&Fitness uit midden jaren tachtig, prachtig !!!!
Heb ook nog wel wat bladen liggen uit begin/midden jaren negentig, voor de liefhebber;) .
 
just some info

In de komende Muscle & Fitness heb ik een artikel gemaakt over Tim Fogarty van www.musclememory.com Hij heeft de grootste database op bodybuildinggebied op zijn site met ontelbare uitslagen, maar ook met oude magazine covers! Hij is nu bezig alle inhoudsopgaven te indexeren. Ik denk niet dat er iemand is met een grotere verzameling dan Tim , terwijl ik zelf toch ook duizenden oude magazines heb.
 
Damn die lijsten op die site:eek:
 
Centaur zei:
Het is NIET toegestaan:
* Supplementen aan te bieden
* Voeding aan te bieden
* AS aan te bieden
* Enige vorm van auteursrechtelijke media aan te bieden (films, spellen, boeken..enz..)
* Persoonlijke diensten aan te bieden
* Links naar verkoopsites te posten (ebay, marktplaats...enz..)
* Enig ander product die niet BB gerelateerd is aan te bieden.

Sorry jongens, probeer hier de volgende keer even op te letten.
 
Back
Naar boven