MuscleMeat

een goed begin..

Bezoekers in dit topic

all natural

Novice
10 jaar lid
Lid sinds
22 feb 2006
Berichten
9
Waardering
0
Beste vrienden,
Ik post normaal onder een andere naam, maar een aantal mensen uit mijn naaste omgeving proberen mij als detectives te betrappen op a.s-gebruik, dus ben ik genoodzaakt dit verhaaltje onder een andere naam te posten.
Aan het einde van mijn kuurtje zal ik hier trouwens mijn log plaatsen.

Maar eerst moet ik deze fijne ervaring ff met jullie delen;

Na het uitvogelen van een uiterst streng regime voor de komende 10 weken betreffende voeding, training, rust, en een kuurtje:p , was het maandag tijd om de eerste shizzle erin te knallen.

Maar maandag begon de nieuwe training, o.a bestaande uit keiharde squat's en lunges, dus leek het me niet verstandig om maandagmiddag de spuit in m'n gluteus te zetten.

Dinsdag dan maar.
Netjes de vialletjes warm gemaakt, vervolgens met alcohol ontsmet (evenals de huid).
Met (toen nog) wat lichte spierpijn van de avond ervoor werd de 3,5ml primo met wat test enth. door een maatje gezet.
"Autch, dat was best pittig vriend". Met als reactie;
"Zo, je bloed ook wel veel".
Dus ik kijken; what the ****, er lag zelfs wat bloed op de grond.

Wij erom lachen, en nog ff wat leedvermaak over het manke lopen en het moeilijke zitten.

Ik heb de plek ff rustig gemasseerd, en ben vrolijk naar huis gegaan.
S'avonds begon de spierpijn in beiden benen, hamgstrings en billen behoorlijk toe te nemen van de brute training die dag ervoor.
Lekker! dacht ik nog! De pijn op de spuitplek was allang niet lekker meer te noemen, de goede beurse plek herrinerde me eraan iedere keer maar op 1 bil te zitten.

Aan het einde van de avond was het niet meer mogelijk om normaal te lopen.
De pijn begon steeds ondraagelijker te worden, het opkomen vanuit de stoel was bijzonder pijnlijk, en autorijden ging slechts met tranen in de ogen van de pijn.
Met de tanden op elkaar de trap oplopend verheugde ik me op een warm bad.
Even goed strekken en rekken die spieren, met name de gluteus, om de pijn wat af te nemen.
Eenmaal in bad liggend gebeurde het volgende;

Ik kreeg het ineens superkoud, zo erg dat ik helemaal begon te rillen. Met veel pijn uit bad geklommen, en helemaal shakend mezelf afgedroogd en het bed in gekropen. Het ongecontroleerde rillen ging toen over een gloed van hitte. Ik begon te zweten, en het bed voelde zo heet als de hel. Daarnaast begon ik echt een kloppende hoofdpijn te krijgen. Ik heb de hele nacht in bed lopen zweten, hoofdpijn gehad, en gruwlijke pijn op de spuitplek. Elke miniscule beweging zorgde voor een pijnscheut.

Ik ben net (om 2 uur) m'n bed uitgegaan, en heb 2 pijnstillers naar binnen gemikt. Nu gaat het wel weer, ik heb nog steeds koorts en de pijn voel ik nog steeds, en ik ben behoorlijk duizelig. Maar ik vrees voor over een paar uur als de pijnstillers zijn uitgewerkt.
En ik vrees nog meer voor zaterdag, wanneer de andere bil aan de beurt is.

Is dit een bekend verhaal, een kleine 8 uur na het zetten een reactie bestaande uit behoorlijke koorts, zweten, hoofdpijn, duizeligheid?
En wat kan ik doen aan die plek op mijn gluteus, dat aanvoelt alsof er iemand met een honkbalknuppel op heeft geslagen, of alsof iemand er een golfbal in heeft geplaatst.
 
Wat je moet doen is dringend een arts gaan zien en nee is niet normaal. Zou misschien kunnen dat het ontstoken is door niet steriel spul maar ga toch maar naar een arts en zo snel mogelijk
 
Go see the docterrrrrr
 
3.5 ml primo + nog wa testo is dan ook wel een behoorlijke hoeveelheid voor de eerste keer . misschien beter iets minder tesamen zetten . Ik denk dat het daar aan zal liggen . Want je pleurt zomaar even 1 gram AAS in je bil , als ik even reken !
 
Overigens:

Ik post normaal onder een andere naam, maar een aantal mensen uit mijn naaste omgeving proberen mij als detectives te betrappen op a.s-gebruik, dus ben ik genoodzaakt dit verhaaltje onder een andere naam te posten.

ten eerste kan een kloontje leiden tot eenban :)
ten tweede lijkt het me verstandig dat je omgeving juist wel weet wat je aan het doen bent. (zeker gezien je ervaringen op dit moment... toch handig als iemand je bewusteloos vind en toch nog op tijd een arts weet te waarschuwen)
ten derde komt een inlognaam als "all natural" wel een beetje hypocriet over als je eerste post gaat over een kuurtje.
 
Kenjie zei:
3.5 ml primo + nog wa testo is dan ook wel een behoorlijke hoeveelheid voor de eerste keer . misschien beter iets minder tesamen zetten . Ik denk dat het daar aan zal liggen . Want je pleurt zomaar even 1 gram AAS in je bil , als ik even reken !

3,5 ml primo is amper 350 mg, als het met 250 mg enanthate gezet is (dus 1ml) valt dat wel mee. Volgens mij ligt het probleem elders, waarschijnlijk niet steriel spul; de koorts kan een aanwijzing zijn daarvan
 
Dat het niet steriel was, lijkt me wel duidelijk op dit punt. Dat je even niet lekker zit is natuurlijk logisch, maar om nou te zeggen dat je er een nacht wakker van ligt???

Ga naar de dokter en leg het uit, voordeel is ook dat het nog steeds tussen jou en je dokter blijft en je omgeving er niet van hoeft te weten. Hoewel je omgeving vast wel van 100 km afstand kan ruiken dat je aan de juice bent. Hoe ga je anders over 2 maanden verklaren hoe je zo verschrikkelijk gegroeid bent?
 
Kenjie zei:
3.5 ml primo + nog wa testo is dan ook wel een behoorlijke hoeveelheid voor de eerste keer . misschien beter iets minder tesamen zetten . Ik denk dat het daar aan zal liggen . Want je pleurt zomaar even 1 gram AAS in je bil , als ik even reken !

sorry, ik heb het iets onduidelijk neer gezet;

kuurtje moet er zo uit gaan zien;
wk 1-10 300mg primo elke 4e dag
wk 1-10 125mg test enth. elke 4e dag
wk 6-12 50mg var

(let op; ff geen reply's op de kuur zelf, dat is ff niet aan de orde in deze topic, dat mogen jullie doen in m'n kuurlog)

dus ik zet 3ml primo en 0,5 ml test elke 4e dag, dat maakt 3,5ml.

Nu heb ik de eerste keer nog rustig aan gedaan ook; en heb ik 2,5ml primo en 0,5ml test enth. gezet, dat maakt dus 3ml.

Maargoed, normaal wil ik 3,5 ml gaan zetten? Is dit teveel? Verdelen over 2 spuiten? Ik denk dat 3,5ml wel moet lukken toch?
 
Jizza zei:
Hoewel je omgeving vast wel van 100 km afstand kan ruiken dat je aan de juice bent. Hoe ga je anders over 2 maanden verklaren hoe je zo verschrikkelijk gegroeid bent?
Heb gehoord dat creatine wonderen doet :toilet:
 
wazzup zei:
Overigens:



ten eerste kan een kloontje leiden tot eenban :)
ten tweede lijkt het me verstandig dat je omgeving juist wel weet wat je aan het doen bent. (zeker gezien je ervaringen op dit moment... toch handig als iemand je bewusteloos vind en toch nog op tijd een arts weet te waarschuwen)
ten derde komt een inlognaam als "all natural" wel een beetje hypocriet over als je eerste post gaat over een kuurtje.

beste vriend,

ten eerste was ik wel ff genoodzaakt door een kloontje.en ik vermeld er nog bij dat het een kloon is, en dit is mijn enige post dus van misbruik is geen sprake.
ten tweede heb ik zeker gegronde redenen om niet aan de klok te hangen dat ik aan de gear zit.
ten derde; het valt me tegen dat je het geintje niet inziet van de inlognaam.

en dan nog wat; ik kan hier niet vermelden wie ik ben, maar jullie kunnen er wel van uit gaan dat ik zeker tot voldoende kennis beschik, ik ben dus niet de eerste beste BreEzAh-BoY die ff wil groeien voor de zomer.
 
1 tip ga eens naar de dokter :)
 
Het kan natuurlijk ook zijn de inhoud van de vial wel steriel was maar dat er iets fout gelopen is bij het injecteren. Zelfs bij goed ontsmetten met alcohol (er van uit gaand dat je dat weldegelijk doet) en voorzichtig te werk gaan is de kans op een infectie nog mogelijk doch miniem
 
flex170578 zei:
Volgens mij ligt het probleem elders, waarschijnlijk niet steriel spul; de koorts kan een aanwijzing zijn daarvan

Normaal zou je inderdaad aan niet steriel spul denken.

Maar de gozer waar ik het van heb (een alom gerespecteerde man op diverse forum's) vertrouw ik volledig, helemaal omdat hij zeer dicht bij de bron zit.

Daar komt nog eens bij dat de primo van GS is, en deze vialletjes heb ik meerdere keren in mijn handen gehad, ze zagen er ook heel echt uit.

de test enth. is van GG.

Ik verwacht niet dat deze spullen onsteriel zijn, mocht het toch het geval zijn dan is het bij fabrikage fout gegaan.

Ik ben zelf heel secuur met ontsmetten, ik heb de hele boel in de alcohol gedrenkt....

Persoonlijk dacht ik "steriod fever" ofzo.

Ik sta er vooral van te kijken dat je zo snel een reactie hebt.

De spuitplek is overigens niet bijzonder warm of rood, wat ook kan duiden op een ontsteking. Hij is wel iets warmer, maar dit heb ik eerder gehad.

Ik zit nu aan de pijnstillers, en het begint nu wel een stuk beter te worden.

Maar het was ff goed afzien vannacht....ik hoop dat het vanavond een stuk beter is.
 
die reactie die je erop krijgt is zelfde als je bv tren in je bloedbaan terecht komt..missch kan primo/test dit ook veroorzake als er veel in je bloedbaan terecht is gekomen(je zei dat er veel bloed eruit kwam, dus opzich zou dit kunnen)...
zou hiervoor niet naar dokter gaan..tenzij het langer aanhoudt..
edit: owja kvind dat je de primo/var goed gedoseerd hebt...maar wrom nou die test zo fokking laag...nog neit eens 250mg/week
 
Nog nooit gehoord van roid fever vd combi test-primo
 
je lichaam kan idd een allergische reactie hebben op je gear...

ik zou om de 4 uur ibuprofen nemen en het nog ff aanzien!!
 
klaas zei:
die reactie die je erop krijgt is zelfde als je bv tren in je bloedbaan terecht komt..missch kan primo/test dit ook veroorzake als er veel in je bloedbaan terecht is gekomen(je zei dat er veel bloed eruit kwam, dus opzich zou dit kunnen)...
zou hiervoor niet naar dokter gaan..tenzij het langer aanhoudt..
edit: owja kvind dat je de primo/var goed gedoseerd hebt...maar wrom nou die test zo fokking laag...nog neit eens 250mg/week

Ik denk dat je best wel eens gelijk kan hebben.
Het vreemde vind ik dat het ineens een uur of 10 later begint.
Misschien dat tijdens het in bad liggen een gedeelte is vrij gekomen in de bloedbaan.
Het leek inderdaad net op tren man, dat zweten als een buffel. (misschien heb ik een verkeerde vial ge-injecteerd :p )

die test is inderdaad ****ing laag, net genoeg om iets boven normale waarden te komen en mijn plassertje levend te houden.
Ik heb hier zo mijn redenen voor die ik nog wel een keertje zal toelichten.
 
denk dat all-naturel maar gewoon overal moet afblijven. de decetives komen je anders halen ouwe makker :p een blanke in a'dam valt sowieso op. hehehe
 
G21 zei:
je lichaam kan idd een allergische reactie hebben op je gear...

ik zou om de 4 uur ibuprofen nemen en het nog ff aanzien!!

ik slik echt nooit pijnstillers, ik ben anti-pijnstillers, tegen mijn principes.

maar vandaag was ik genoodzaakt om er een paar te nemen, en ik moet zeggen dat ze werken als een gek. Valt me niet tegen!

De koorts is inmiddels weg.


Feit blijft dat het echt een heftige reactie was, binnen een half uur (10 uur na de inject) liep ik te rillen en vervolgens kreeg ik het bloedheet met hoofdpijn, wat de hele nacht aanhield.
 
de ibuprofen werkt ontstekingsremmend, dus als er wat aan de hand is, zal het in iedergeval je sides kanaliseren..ik zou dus die ibuprofen nog ff bij de hand houden! ik denk dat het over een dag of 3 wel over is!!
 
Back
Naar boven