XXL Nutrition

Maaltijdvervangers/koolhydratenpoeder...

Bezoekers in dit topic

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid sinds
8 okt 2002
Berichten
9.602
Waardering
3
Weet er iemand een maaltijdvervanger met voornamelijk veel koolhydraten, of een (poeder)product met complexe koolhydraten? Ik werk nu 2 dagen in de week fulltime en wil 2 keer op zo'n dag een shake met veel koolhydraten en eiwitten naar binnen werken, omdat ik niet de tijd heb om dan een 'normale' maaltijd te eten.
nam eerst weleens wat weightgainerpoeder met 2 scheppen eiwitpoeder, maar ik wil graag complexe koolhydraten binnenkrijgen...
 
ja, dat wil ik ook wel is weten eigelijk... :D
 
Thuis maak ik altijd een shake met brinta+eiwitpoeder, maar als je te lang wacht met drinken, wordt het dik en kan je het niet meer drinken... En om nou steeds mijn (electrische) shaker mee naar mijn werk te nemen, of 2x zo'n shake daar te maken is ook niet echt een goede optie...
 
"M Double You" heeft het produkt "Carbo Plex".

Dit is een gainer met 100% carbs (Complexe koolhydraten).

En de prijs valt nog zeer goed mee: 15,75 voor 1500 g.

Heb wel geen idee hoe het smaakt maar ben wel van plan om een pot aan te schaffen!

Here U go :thumb:
 
Carbo Plex is een 100 % koolhydraten mix samengesteld uit 5 % enkelvoudige koolhydraten en 94% meervoudige koolhydraten. Tevens bevat Carbo Plex een frisse citroensmaak die tijdens iedere inspanning geen irritatie veroorzaakt. Carbo Plex bestaat uitsluitend uit kristal fructose en malto-dextrine. Deze 2 soorten koolhydraten staan garant voor een zeer hoge en kwalitatieve mix. Ideaal voor het laden en het aanvullen van de glycogeen voorraden Carbo Plex is absoluut vrij van eiwitten en vetten. Dus uitsluitend pure energie.

Neem als aanvulling op je dagelijkse voeding, 1 tot 3 maal per dag 25 gram Carbo Plex. 25 gram Carbo Plex laat zich het beste mengen in 200 ml vruchtensap.
 
Thx, dit zocht ik :thumbs:
 
heb die wel s genomen
lekker product
prima! en betaalbaar precies

ga m zelf ook mar weer s halen!:)
 
Fructose en malto-dextrine zijn nou niet bepaald echt langzame koolhydraten. Ze zijn wel meervoudig, maar daar is het ook mee gezegd. Fructose heeft nog een het nadeel dat het eerst in de lever als glycogeen wordt opgeslagen.

Ik geloof dat er bij de babyafdeling van bijv. de Ah wel koolhydraatpoeders staan. Deze zijn wel zonder vezels, maar nemen wel langzaam op. Ik dacht in blauwe verpakkingen.
 
idee

waarom maal je simpelweg geen havermout (via kleine koffiemaler)? -> complexe koolhydraten, lage GI, en extra vezels.
Ikzelf heb dagelijks 2 shakes bestaande uit :
50grs gemalen havermout
40grs eiwitpoeder
theelepel flax olie.

Vg,
Vinnie.
 
Ik loop op mijn werk af en toe naar het keukentje en maak dan een shake met brinta en eiwit.
Die shakebekers zijn echt handig daarvoor, er past 0,75 liter in.
Als je er genoeg melk bij doet dan word het niet snel dik, en anders gewoon in een keer naar binnen gieten.:)
 
Originally posted by burn
Fructose en malto-dextrine zijn nou niet bepaald echt langzame koolhydraten. Ze zijn wel meervoudig, maar daar is het ook mee gezegd. Fructose heeft nog een het nadeel dat het eerst in de lever als glycogeen wordt opgeslagen.

Ik geloof dat er bij de babyafdeling van bijv. de Ah wel koolhydraatpoeders staan. Deze zijn wel zonder vezels, maar nemen wel langzaam op. Ik dacht in blauwe verpakkingen.

En moet je 's raden wat er gebeurt met die fructose als je lever glycogeen-voorraad vol zit..... ------> VET!
 
wat mag dat spul kosten...?
 
1,725 kg 39,90 euro, 4,54 kg voor 84,90 wel prijzig...
 
daar zit malto in ook hoog op de slin index.

koop lean mass matrix of infusion.

het goedkoopste is havermout,melk en poeder shaken.
 
Ja weet ik, maar had ik al gezegd op b-f waarom ;)... Verder worden de koolhydraten langzamer opgenomen, door de vezels?
 
ik geloof beter opgenomen maar niet trager.
 
Back
Naar boven