Fitness Seller

IK stink naar een koe

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid sinds
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Sinds enige tijd merk ik dat als ik mijn huid flink scrub er een nare zurige lucht afkomt die snel verdwijnt maar niet te harden is.

Dit heb ik weleens eerder gehad maar niet zo erg, en ik denk dat dit de combinatie Tren/Test is als ik het juist heb?

MAN WAT EEN KLERELUCHT!

Er wordt weleens gezegd dat de Test letterlijk je porieen uitkomt;
wel bij mij is het al zover dat ik onderhand de lucht van een Tren-koe heb.

Iemand ervaring mee? ???
 
ammoniakgeurtje?
stinken als een koe: pas op voor de bronstige anabolicastieren.
 
Ammoniak niet nee, da´s van teveel proteine, die geur ken ik ook hehe

Nee dit is een zurige lucht en als ik uit mijn nest kom na een nachtje zweten/slapen dan hangt er een andere damp om me heen...minder dus.

Blij dat ik gestopt ben met de Tren sinds een week, dat scheelde me al 5 liter vochtverlies per dag aan zweten.
 
Maar hopen dat die geur verdwijnt als je helemaal klaar bent met je kuur. Hoe lang loopt je kkr nog?
 
Even kijken...vandaag week 10 ingegaan dus nog een weekje of 4: Nog één week Primo/win/test, daarna aflopend test met Winstrol-only aangezien de test enanthaat is en dus een langere werktijd heeft.
Ben jij dat trouwens zelf in je avatar Johny? Werk keihard aan die armen en je bent een monster!
Super.
 
tnx dbc01, dat ben ik idd op die avatar. Ik hoop dat als ik over een maandje aan de V12 + r-ala begin weer een paar cm op mijn armen erbij kan kweken.

Heb je je internet pagina al bijgewerkt vanaf week 6? Was namelijk echt tof om te lezen hoe het ging met je kuur. Train ze nog!
 
dbc01 zei:
Ammoniak niet nee, da´s van teveel proteine, die geur ken ik ook hehe

Nee dit is een zurige lucht en als ik uit mijn nest kom na een nachtje zweten/slapen dan hangt er een andere damp om me heen...minder dus.

Blij dat ik gestopt ben met de Tren sinds een week, dat scheelde me al 5 liter vochtverlies per dag aan zweten.

Heeft niet te maken dat je teveel proteine krijgt maar dat je teveel proteine verbrand. dan moet je dus je koolhydraten op schroeven. Meestal gaan mensen die cutten naar ammoniak ruiken.
 
Idd , veel proteïne ga je enkel aan je kont ruiken :p
 
Er zijn er veel die last hebben vd warmte psies :)
 
Back
Naar boven