MuscleMeat

Web competitie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
9.602
Waardering
3
Tis maar een ideetje :D...

Wat vinden jullie ervan om een soort bodybuildingswedstrijd online te houden. Net zoalsop het Amerikaanse forum. Prikken we ff een datum :D. En het moet natuurlijk wel sportief blijven

:thumb:
 
Je bedoeld iets in het foto forum? Daar hebben we een tijdje geleden wel aan gedacht, toen waren er nog niet zoveel foto's maar nu zou dat eventueel wel kunnen....
 
geen slecht idee ecto
wie is dan de mother f*cking jury ?
 
ja, kijk dan prikken we een datum, bijvoorbeeld 26 december 2003 en dan gaan we iets van te voren die foto's posten, met bepaalde poses. Dus niet nu al :D
 
nee laten we zeggen over een half jaartje
 
De datum dec 2003 is een beetje veraf, maar bijv 1 juni 2003 zou best kunnen.
Vanaf die dag zouden dan alle nominaties binnen moeten zijn (dmv een post) en die zouden dan samen in een poll kunnen komen... wat denk je

edit: sorry had je laatste post nog niet gelezen
 
En wie zijn foto niet op de site zet, wordt gebanned!!!!!!
















Geintje :rolleyes:
 
Er moeten natuurlijk ook verschillende klasses zijn. Mannen/vrouwen, leeftijd of gewichtklasses?
 
Hm, laten we het niet te ingewikkeld maken, ik denk dat het anders moeilijk uitvoerbaar wordt.
We kunnen immers niet controleren op je leeftijd of bijv. of je al AS hebt gebruikt etc.
Wat vrouwen aangaat, appart, alleen zoveel zijn er niet.
 
hey T doe je ook mee ?
of durf je je skinnyass nog steeds niet te laten zien :D
geintje !!!!
 
hehe :p
 
Tegen juni..dat moet lukken eneuh..alles behalve skinny nu ..eerder fatboy :grinny:
 
Goed plan, maar wat betreft jureren, dat zal wel pittig worden.

Hoe wordt dat aangepakt, als je het niet te ingewikkeld wil maken wil je dus twee groepen maken. Man en vrouw. Nu hebben we het eff over de mannen, hoe wil je dit gaan doen, wie het grootst is wint? lekker lomp dus. Iedereen een maand ervoor aan de oxie en dbols. Misschien kun je de mannen beter in twee groepen verdelen, tot bv 100kg en 100+. En een overal winnaar net zoals ze dat bij de Olympia bij de vrouwen doen.

Ik vind het wel een leuk idee eigenlijk.....
 
maken we ook een onderdeel voor de fatties onder ons heheeh
 
degene met de grootste bierpens krijgt een krat heineken :D
 
Ik was het eerst nooit van plan, maar toen ik gisteren over deze wedstrijd las ben ik vandaag meteen met mijn eerste kuur begonnen!!!
lol
 
Juni, hmm hoeveel moet ik erbij kunnen winnen met een goede kuur voor die datum? Kerst en oud op nieuw hebben me niet goed gedaan ben ruim 5 kilo afgevallen binnen 2 weken.
 
Back
Naar boven